Zgłoszenie reklamacyjne - krok 1.

Wpisz numer zamówienia oraz email i wyślij formularz.

Prosimy o przygotowanie informacji wymaganych do rozpatrzenia zgłoszenia:

  1. Dokładny opis uszkodzenia / usterki.
  2. Zdjęcia reklamowanego lub uszkodzonego produktu / pudełka.
  3. Skan protokołu szkody spisanego z kurierem - w przypadku szkody powstałej w transporcie.

EL/

Nasze osiągnięcia

e-Gazele Biznesu 2016 e-Gazele Biznesu 2020 e-Gazele Biznesu 2022

Wyróżnienia od Euler Hermes
"Złoty Płatnik 2015"
"Złoty Płatnik 2016"
Złoty płatnik 2015 Złoty płatnik 2016 Eksport

Firma Logisoft - właściciel marki Elektriko - prowadzi nieprzerwanie działalność już 18 lat - od 14 sierpnia 2006 roku. Zaufało nam już 26830 firm. W ofercie posiadamy 20 949 produktów.

Plików cookie używamy do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień lub cofnąć zgodę. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności .